zaterdag 5 augustus 2017

Vervelen

Volgens sommige geleerden is het goed om je eens lekker een tijdje te vervelen. Er komt dan ruimte om creatieve dingen te bedenken.

Het is dermate warm dat ik eigenlijk helemaal niets doe. Ik verveel me vervelend.

Vanmorgen wel lekker naar het strand waar ik niet veel deed anders dan snorkelen en voor me uit staren. Eigenlijk ook een vorm van vervelen maar niet vervelend. En daar gebeurde het. 
Uhh, dat is niet goed gezegd. 
Het werd me daar helder wat eigenlijk al weken, misschien al maanden zit te broeden: Japan. Daar moest nog wat mee.

Kijk en dan maakt het me niet uit of het warm is. Gewoon slepen, passen, meten, kijken, verzetten, graven, harken en genieten. 
Ik kan al wel zeggen dat dit niet de uiteindelijke plaatsen zijn want ik denk dat het voor de gemiddelde Japanner een gruwel is. Er zal dus nog wel wat moeten worden gelezen voordat het een draak is die net boven water komt.




En als ik nu niets doe kan ik dat wel op een zenachtige plaats doen.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: